Klacht: Folders niet ontvangen

C.H. van den Bosch op 12 juli 2023 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is alweer de 23e ACHTEREENVOLGENDE WEEK dat we de folders niet hebben ontvangen

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als er nou eindelijk eens iemand bij Spotta wakker wordt en ervoor gaat zorgen dat we de folders wekelijks en op tijd ontvangen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Wat vervelend om te vernemen dat het zo lang moet duren voordat we het probleem hebben opgelost in uw wijk. Een alternatief zou kunnen zijn dat u een account aanmaakt op www.folderkiezer.nl Dan zullen wij iedere week het pakket gratis via PostNL naar u toesturen. Met een vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 juli 2023 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wat vervelend om te vernemen dat het zo lang moet duren voordat we het probleem hebben opgelost in uw wijk. Een alternatief zou kunnen zijn dat u een account aanmaakt op www.folderkiezer.nl Dan zullen wij iedere week het pakket gratis via PostNL naar u toesturen.

Met een vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

C.H. van den Bosch

Heeft op 15 juli 2023 om 08:31 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is geen oplossing dit is een automatische antwoordmail waarmee mijn postvak al vol van zit

Alle klachten die gemeld zijn door C.H. van den Bosch