Klacht: Folders niet ontvangen

C.H. van den Bosch op 12 juli 2023 over Spotta in de categorie Reclame

Het is alweer de 23e ACHTEREENVOLGENDE WEEK dat we de folders niet hebben ontvangen

Ik ben pas tevreden als er nou eindelijk eens iemand bij Spotta wakker wordt en ervoor gaat zorgen dat we de folders wekelijks en op tijd ontvangen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Wat vervelend om te vernemen dat het zo lang moet duren voordat we het probleem hebben opgelost in uw wijk. Een alternatief zou kunnen zijn dat u een account aanmaakt op www.folderkiezer.nl Dan zullen wij iedere week het pakket gratis via PostNL naar u toesturen. Met een vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 juli 2023 om 10:45 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Met een vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

C.H. van den Bosch

Heeft op 15 juli 2023 om 08:31 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is geen oplossing dit is een automatische antwoordmail waarmee mijn postvak al vol van zit

Alle klachten die gemeld zijn door C.H. van den Bosch