Klacht: Folders niet ontvangen

C.H. van den Bosch op 05 juli 2023 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

JA HOOR, HET IS ALWEER DE 22e ACHTEREENVOLGENDE WEEK dat we de folders niet hebben ontvangen. Dat is bijna een half jaar, WAT EEN VERSCGHRIKKELIJKE WANPRESTATIE.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als Spotta zorgt dat we de folders wekelijks op tijd ontvangen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 juli 2023 om 11:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Spijtig om te horen dat de bezorging van de folders op uw adres niet naar wens verloopt.
Ook deze melding hebben wij in behandeling genomen.

Wij begrijpen dat u op dit moment niet het gewenste resultaat heeft n.a.v. uw klachten.

Achter de schermen zijn wij druk bezig om uw klacht op te lossen.
Helaas neemt dit meer tijd in beslag dan we willen.

Als tussen oplossing kunt u een account aanmaken op www.folderkiezer.nl
Hier stelt u zelf een pakket op die wij vervolgens iedere week kosteloos per post naar u zullen opsturen

Wij bieden u onze oprechte excuses aan voor het ongemak en wensen u een fijne dag.

Met een vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

C.H. van den Bosch

Heeft op 06 juli 2023 om 12:28 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik ben niet tevreden, er wordt GEEN oplossing geboden, dit is een automatische antwoord mail waar mijn postvak al vol mee zit.

Alle klachten die gemeld zijn door C.H. van den Bosch