Klacht: folders niet ontvangen

Erica Zweers op 03 mei 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 3 mei 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw, Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling genomen. De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 3 mei 2022

Een klant heeft aangegeven dat de folders niet zijn ontvangen op het adres Prins Bernhardstraat 76 te Asten, 5721 GD. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Wij hebben de folders niet ontvangen, ons adres is Prins Bernhardstraat 76 te Asten 5721 GD

Met vriendelijke groet

Gewenste Oplossing:

Folders nabrengen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 03 mei 2022 om 11:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling genomen.

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding. Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.  

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Na bezorgen is hierbij geen optie, dit heeft onder anderen te maken met het feit dat wij vanuit de privacywetgeving uw huisnummer niet mogen en willen delen met de bezorger.

Wij danken u voor het doorgeven van de melding en we stellen alles in het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteit

Erica Zweers

Heeft op 30 juni 2022 om 07:33 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Als er niet genoeg bezorgers zijn, een keer een andere wijk niet bezorgen, dus de ene keer die wijk geen reclame en de andere week weer een andere wijk niet, zo voorkom je dat een wijk al 2 maanden geen reclame krijgen, waar de ondernemer die een folder hebben niet al maanden geen reclame bezorgd krijgen in een bepaalde wijk. Daar wij zelf ook ondernemer zijn weet ik dat deze het niet fijn vinden, daar ze er genoeg voor betalen.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM