Klacht: Folders nergens te krijgen

Kruumel op 19 augustus 2023 over Spotta in de categorie Reclame

Al maanden krijgen wij geen folder pakket meer, ondanks onze JA sticker. Dan ga ik ze bij de Plus halen. Dat ging 3 weken goed en nu liggen ze daar ook niet meer. Of ze krijgen veel te weinig, en zijn ze zo op. Waardeloos. Zorg nou gewoon dat er heel veel folderpakketten bij de Plus liggen. Zodat iedereen een pakket heeft.

Of zorg voor meer bezorgers zodat ze weer bezorgd worden of leg heel veel pakketten bij de Plus, de Deka en AH dan heeft iedereen in Rheden folders.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 24 augustus 2023 om 09:01 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Na onze uitvraag naar uw volledige woonadres hebben wij helaas niets meer vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten.

Nog een fijne dag gewenst.

Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door Kruumel