Mijn Klacht:
Graag opnieuw bezorging folders
Gewenste Oplossing:
Graag opnieuwbezorging folders
Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. Wij begrijpen uw melding niet helemaal, wat bedoelt u met opnieuw de folders bezorgen? Zodra wij hier meer verheldering over krijgen, kunnen we de melding op de juiste wijze in...
Graag krijgen wij weer iedere week de folders bezorgd, dat was nu sinds 3 weken niet gebeurd.
Graag opnieuw bezorging folders
Graag opnieuwbezorging folders
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 23 mei 2022 om 10:32 geantwoord
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen.
Wij begrijpen uw melding niet helemaal, wat bedoelt u met opnieuw de folders bezorgen? Zodra wij hier meer verheldering over krijgen, kunnen we de melding op de juiste wijze in behandeling nemen.
Wij zien uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteit
Heeft op 23 mei 2022 om 13:59 geantwoord
Graag krijgen wij weer iedere week de folders bezorgd, dat was nu sinds 3 weken niet gebeurd.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM