Klacht: Folders

AML Nijkerk op 12 januari 2023 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg al een paar weken geen folders op de Essenlaan Nijkerk.

Gewenste Oplossing:

Ontvangen folders

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht AML Nijkerk

1 jaar geleden - Geachte heer/ mevrouw Mijn woonadres is 3862 VL 11 Alvast dankend voor uw moeite Met vr groet Angela

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 16 januari 2023 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

De meldingen die u via de site heeft gemaakt zijn in behandeling bij de bezorgafdeling. Zij zijn druk bezig met het zoeken naar een oplossing.

Als tijdelijk alternatief kunt u op www.folderkiezer.nl een folderpakket op naam samenstellen die wij door PostNL laten bezorgen. Hier zitten voor u geen kosten aan.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door AML Nijkerk