Klacht: folders

[email protected] op 22 juli 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 22 juli 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Schirmer, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 22 juli 2022

Een consument heeft herhaaldelijk aangegeven geen folders te ontvangen, terwijl deze in andere delen van Nijkerk wel worden bezorgd. De afwezigheid van folders leidt tot frustratie, aangezien de consument geen stickers heeft om de bezorging te regelen. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

heb tijden geleden al deze klacht geschreven, tot op heden nog steeds geen folders in de bus, helemaal niets. In andere wijk van Nijkerk wel. Hoe kan dat. Ik heb geen stickers want Nijkerk’doet daar tot op heden nog niet aan mee. Hoe lang duurt het nog voor dat ik de folders weer krijg? Ik mis ze ontzettend en altijd maar op de computer zoeken is geen doen voor mij

Gewenste Oplossing:

als ik weer wekelijks de folders in de bus krijg dan ben ik tervreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 22 juli 2022 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Schirmer,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

• De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
• Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.
• Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM