Klacht: Folders

Nr 61 op 10 mei 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 12 mei 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Brugman, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 10 mei 2022

Een klant heeft gemeld dat hij al meer dan twee weken geen folders van Spotta heeft ontvangen, terwijl dit voorheen altijd goed ging. De klant vraagt zich af wat er aan de hand is. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Al zeker 2 weken geen folders ontvangen!
Is echt al heel lang goed gegaan maar wat er nu aan de hand is ???

Gewenste Oplossing:

Graag gewoon de folders ontvangen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Beste heer Brugman, bedankt voor uw melding waarin u aangeeft geen folders te ontvangen. Graag ontvangen wij uw juiste postcode en huisnummer zodat wij de melding in behandeling kunnen nemen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Afdeling kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht Nr 61

4 jaren geleden - Scharstraat 61 1317 PN Almere

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 mei 2022 om 10:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Brugman,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.  

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM