Klacht: Folders

Saloua 25 op 04 mei 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 5 mei 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft het folderpakket te laat hebben ontvangen. Spijtig om te moeten vernemen dat de folderverspreiding niet naar behoren verloopt. Uw melding hebben wij doorgezet naar de afdeling bezorgen. Zij zullen contact opnemen...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 4 mei 2022

Een klant heeft geklaagd over de late bezorging van folders door Spotta, die na een periode van twee weken waarin de bezorging op tijd was, weer op woensdag in de late middag arriveerden. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Gm hierbij doe ik wederom een klacht na dat het 2 weken goed is gegaan worden de folders weer op woensdag laat in de middag bezorgd

Gewenste Oplossing:

Dat de folders uiterlijk dinsdag worden bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit

Reactie van de melder van de klacht Saloua 25

4 jaren geleden - Wilhelminastraat 56 7941HW

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 05 mei 2022 om 11:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft het folderpakket te laat hebben ontvangen. Spijtig om te moeten vernemen dat de folderverspreiding niet naar behoren verloopt.

Uw melding hebben wij doorgezet naar de afdeling bezorgen. Zij zullen contact opnemen met de bezorger van uw wijk. Wij vertrouwen erop dat het folderpakket in de toekomst weer ontvangen wordt in de periode zaterdag tot en met dinsdag.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM