Klacht: Folder pakket

DjoekeB op 14 september 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 15 september 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld. Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen.   Totdat de bezorging op uw adres...

Klanttevredenheid: 6.0/10 ★★★☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 14 september 2022

Een klant heeft herhaaldelijk geklaagd over het niet ontvangen van het folderpakket van Spotta, nu al voor de twaalfde week op rij. Ondanks het indienen van klachten, heeft de klant geen oplossing of reactie ontvangen. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Dit is nu al de 12de week op rij dat we geen folder pakket ontvangen heb elke week al een klacht ingediend bij spotta maar word gewoon niks mee gedaan

Gewenste Oplossing:

Dat de folders gewoon weer elke week geleverd worden

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 september 2022 om 11:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld.

Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen.

 

Totdat de bezorging op uw adres is hersteld, wijzen wij u graag op een alternatief genaamd Folderkiezer (www.folderkiezer.nl).

Op deze website kunt een gepersonaliseerd folderpakket samenstellen dat kosteloos door PostNL bij u bezorgd zal worden.

Uw vragen hierover, beantwoorden wij graag.

Tot slot vertrouwen wij erop u hiermee, vooralsnog, voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijk groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

DjoekeB

Heeft op 21 september 2022 om 06:02 geantwoord

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

De folders die ik kan kiezen zijn beperkt zo kan ik maar 5 folders selecteren en staat boons en lidl er niet bij. Terwijl deze normaal wel bij de folders zitten. Dit is trouwens de 13de week dat we geen folders hebben. Deze week weer geen folders

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, We vinden het vervelend dat de bezorging nog niet naar wens verloopt. Op de achtergrond is de afdeling bezorgen hard aan het werk om de bezorging weer plaats te laten vinden op uw adres. Jammer dat het Folderkiezer pakket geen alternatief voor u is. Nogmaals excuses voor het ongemak, wij doen onze uiterste best om het probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Spotta afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM