Klacht: Ene week wel folders andere week niet

Esther vd Meijden op 30 oktober 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds begin 2020 krijg ik de ene week wel folders de andere week geen folders. Soms zelfs weken geen folders, er is geen pijl op te trekken. En als ze een week wel komen worden ze pas op dinsdag of woensdag geleverd, zeer storend!!!
Zeker omdat ik een kleine beurs heb en elke week de aanbiedingen na moet gaan kijken.

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon zondag of maandag elke week de folders krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 30 oktober 2020 om 15:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat de folderverspreiding te wensen over laat. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
We nemen je melding en behandeling en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Met vriendelijk groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Esther vd Meijden