Klacht: BEZORGKLACHT folderpakket Stationsweg in Hillegom

Mellen op 20 april 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 21 april 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw C. Mellen, Wij betreuren het dat de melding niet is hersteld. De melding is direct doorgezet naar de afdeling bezorgen, met het dringende verzoek dit zo snel mogelijk op te lossen. De afdeling bezorgen gaat verdere maatregelingen treffen...

Klanttevredenheid: 5.0/10 ★★★☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 20 april 2022

Er zijn klachten over de bezorging van het folderpakket in Hillegom, waarbij de laatste drie weken geen folders zijn ontvangen. De klager vraagt zich af of er in de toekomst nog op een goede bezorging kan worden gerekend, vooral met de feestdagen in aantocht. De klager verlangt naar een eerlijk antwoord over de oorzaak van de problemen.

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Wij hebben klachten over de (niet) bezorging van het folderpakket. De laatste 3 weken NIETS onvangen, de voorgaande maanden, dinsdagavonds of ’s woensdags. Kunnen wij nog ergens op rekenen in de toekomst?
Vooral met de feestdagen is het ergerlijk dat er geen supermarktfolders zijn.
ZEER SLECHT, ligt het aan u of de bezorger?

Wil nu wel eens een eerlijk antwoord.

Met vr. groet,

Carla Mellen

Gewenste Oplossing:

Ik ben klaar met het bedenken van oplossingen, het lijkt me uw probleem, u ontvangt er geld voor en u of uw medewerkster voert de opdracht niet uit.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 april 2022 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw C. Mellen,

Wij betreuren het dat de melding niet is hersteld.

De melding is direct doorgezet naar de afdeling bezorgen, met het dringende verzoek dit zo snel mogelijk op te lossen. De afdeling bezorgen gaat verdere maatregelingen treffen om de melding zo spoedig mogelijk op te lossen.

Onze oprechte excuses en een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,
Afdeling kwaliteitsbeheer

Mellen

Heeft op 21 april 2022 om 16:02 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

We zullen zien of het iets helpt om voor de zoveelste keer te klagen, met vr. groet
Carla Mellen

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM