Klacht: Bezorging te laat

Mathjeuke op 17 mei 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 18 mei 2022
Reactie van het bedrijf:

Beste heer/mevrouw Orbons, Bedankt voor je bericht waarin je ons laat weten meer informatie te willen ontvangen omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers. Bezorgdagen Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met maandag met een uitloop naar dinsdag 21:00u de...

Klanttevredenheid: 4.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 17 mei 2022

Een klant van Spotta heeft aangegeven dat de reclamefolders vaak pas op dinsdag worden bezorgd, terwijl veel aanbiedingen al eerder ingaan en daardoor vaak uitverkocht zijn. Dit leidt tot frustratie, omdat de klant hierdoor niet tijdig van de aanbiedingen kan profiteren. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Helaas wordt de reclame bij ons meestal pas op dinsdag bezorgd terwijl vele aanbiedingen al eerder ingegaan zijn en derhalve vaak uitverkocht, immers op is op

Gewenste Oplossing:

Op tijd bezorgen zodat ook wij van alle aanbiedingen kunnen profiteren

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 mei 2022 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Orbons,

Bedankt voor je bericht waarin je ons laat weten meer informatie te willen ontvangen omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers.

Bezorgdagen
Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met maandag met een uitloop naar dinsdag 21:00u de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Mathjeuke

Heeft op 18 mei 2022 om 13:08 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Jullie voldoen dus aan de afgesproken regels, jammer dat klanten dit accepteren.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM