Klacht: Bezorging

L schelhaas 1954 op 12 september 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 12 september 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw L. Schelhaas, Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers. Onze bezorgers mogen van zaterdag...

Klanttevredenheid: 3.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 12 september 2022

Een consument heeft aangegeven op 4 en 11 september geen folders van Spotta te hebben ontvangen. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Heb 4 en 11sept geen folders ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als ik in het vervolg weer folders in de deur krijg

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 september 2022 om 14:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw L. Schelhaas,

Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers.

Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij of u de reclamefolders niet heeft ontvangen. 

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op www.folders.nl of download de www.Folders.nl/app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland.

Uw antwoord zien wij graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

L schelhaas 1954

Heeft op 19 september 2022 om 08:52 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

De klacht is niet behandeld krijg no g steeds geen folders

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM