Klacht: Bezorging

Gertjan12 op 17 mei 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 17 mei 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Eshuis, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 17 mei 2022

Een klant van Spotta heeft geklaagd over het ontbreken van folderbezorging in de wijk Dorrestein in Nieuwerkerk, wat al twee weken aanhoudt. De klant vraagt zich af of de bezorger is gestopt, aangezien zij dit als een teleurstelling ervaren. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Sinds twee weken word er geen folderpaket meer bezorgd in Nieuwerkerk wijk Dorrestein
Dit vinden wij erg jammer en dienen daarom een klacht in
Is de bezorger gestopt?

Gewenste Oplossing:

Als de folders weer bezorgd worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 17 mei 2022 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Eshuis,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.  

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM