Klacht: bezorging

H Kool op 25 april 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 26 april 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw Kool, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 25 april 2022

Er is een klacht ingediend over de bezorging van folders in postcodegebied 3053 EH, specifiek voor huisnummer 33 in Rotterdam. Ondanks een eerdere melding dat de klacht was verholpen, ontvangen de bewoners nog steeds geen folders, waaronder de havenloods. De klager vraagt om verbetering in de bezorging in dit gebied.

Mijn Klacht:

Reeds enkele weken heb ik een klacht gemeld over de bezorging. de bewoners in het betreffende postcode gebied 3053 EH ontvangen nog steeds de folder niet.
Deze klacht is afkomstig nogmaals van de huisnummer 33 postcode 3053 EH Rotterdam
Na enige dagen kreeg ik het bericht dat de klacht verholpen was.
Ik weet niet wat er onder verstaan wordt, het is na dit bericht nog steeds niet gelukt, om de benodigde folder als te bezorgen.
De bezorging van de havenloods ging Spotta dit ook doen deze zijn ook enkele weken niet bezorgd.
Als de bezorging niet op orde komt, zijn we genoot zaakt alle in te lichten over de bezorgin in het gebied 3053.

Gewenste Oplossing:

Zorg voor goede bezorgers. Dat we ze elke week weer mogen ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 april 2022 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Kool,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.  

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM