Klacht: Bezorging

Willem Rosbergen op 13 april 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 13 april 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Rosbergen, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Wij zullen dit nogmaals onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen. Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 13 april 2022

Een klant heeft herhaaldelijk geprobeerd om folders bezorgd te krijgen in Ridderkerk Drievliet, maar zonder resultaat. Ondanks het mailen en bellen naar Spotta blijft de bezorging uit, wat leidt tot frustratie en de suggestie om winkeliers te benaderen over deze situatie. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Al maanden bezig om de folders bezorgd te krijgen in Ridderkerk drievliet maar niets helpt mailen en bellen werkt niet
Ik denk dat we alle winkeliers eens langs moeten gaan over deze wanprestatie van de firma spotta

Gewenste Oplossing:

Dat ik iedere week de folders op tijd krijg

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 april 2022 om 13:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Rosbergen,

Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres.

Wij zullen dit nogmaals onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen.

Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Nogmaals ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Willem Rosbergen

Heeft op 13 april 2022 om 17:38 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik wil dat er nu eens en voor altijd een oplossing voor dit evt andere bezorger of je stuurt het naar gratis over de post klote bedrijf

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM