Klacht: Bezorgen van folders

Pieterwalug op 24 juli 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 26 juli 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw Lugtenburg, De melding die u via de site heeft gedaan is in behandeling. De bezorgafdeling doet hun best om de problemen rond de bezorging zo snel mogelijk op te lossen. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd en nog...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 24 juli 2022

Er is een klacht ingediend over het niet bezorgen van folders op Strienemonde in Strijen, wat al maanden aanhoudt. De klager vraagt om aandacht voor dit probleem. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Al maanden worden de folders niet meer bezorgd op strienemonde strijen
Gaarne uw aandacht

Gewenste Oplossing:

Wanneer de folders weer worden bezorgd is de oplossing daar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Lugtenburg, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw huisnummer, zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht Pieterwalug

4 jaren geleden - Strienemonde 10, 3291 HL Strijen 0651963389

Spotta

Heeft op 26 juli 2022 om 12:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Lugtenburg,

De melding die u via de site heeft gedaan is in behandeling. De bezorgafdeling doet hun best om de problemen rond de bezorging zo snel mogelijk op te lossen.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd en nog een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM