Klacht: Alweer geen reclame.

Recla4 op 25 juli 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 25 juli 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw C. Thijssen, Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers. Onze bezorgers mogen van zaterdag...

Klanttevredenheid: 4.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 25 juli 2022

Een klant van Spotta ervaart herhaaldelijk problemen met het ontvangen van reclame. Na het indienen van meerdere klachten ontvangt de klant tijdelijk reclame, maar daarna blijft het weer wekenlang stil. De situatie is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Na elke klacht( en dat zijn er inmiddels al veel) komt 1x reclame en dan weer weken niks tot volgende klacht.

Gewenste Oplossing:

Elke week de reclamefolders ontvangen zou fijn zijn.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 25 juli 2022 om 14:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw C. Thijssen,

Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers.

Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij of u de reclamefolders niet heeft ontvangen. 

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op www.folders.nl of download de www.Folders.nl/app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland.

Uw antwoord zien wij graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Recla4

Heeft op 25 juli 2022 om 14:44 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Deze klacht heeft niks te maken met de folders van deze week. De klacht gaat over de afgelopen 2 weken. Toen is er ook niks bezorgd.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM