Klacht: Al weken lang geen reclamefolders meer in de bus.

Ontevreden Pietje op 28 mei 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 31 mei 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer H. Hendriks, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 28 mei 2022

Harry heeft gemeld dat hij al enkele weken geen reclamefolders meer ontvangt in zijn brievenbus, terwijl deze wel op de andere zijde van de Rijksweg Centrum worden bezorgd. Hij vraagt het bedrijf Spotta om een oplossing voor het probleem van het niet bezorgen op de oneven nummers aan de Westzijde in Geleen.

Mijn Klacht:

Sinds enkele weken ontvangen wij geen reclamefolders meer in de brievenbus, waarschijnlijk een bezorger met weinig enthousiasme in zijn werk, want hij bezorgt wel op Rijksweg Centrum aan de Oostzijde maar niet aan de Westzijde ( de overkant dus )
Wij ontvangen graag de reclamepost, en hopelijk zoekt U naar een reden of oplossing van het niet bezorgen op Rijksweg Centrum ( de oneven getallen ) te Geleen.
Met vriendelijke groet.
Harry.

Gewenste Oplossing:

Zo spoedig mogelijk de bezorger hier op aanspreken, en de bezorging hervatten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 31 mei 2022 om 15:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer H. Hendriks,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.  

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM