Klacht: al weken geen folders ontvangen

chantall en leander op 17 juni 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 17 juni 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw Beumer, Uw mail hebben wij in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat de bezorging iets te wensen overlaat. Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 17 juni 2022

Chantall Beumer heeft aangegeven dat er al weken geen folders meer in haar wijk worden bezorgd, wat zij als spijtig ervaart omdat zij graag de folders doorbladerde. Ze verzoekt het bedrijf Spotta om de oorzaak van het probleem te onderzoeken. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

al weken wordt er bij ons in de wijk geen folders meer bezorgd. Ik vind dit zeer spijtig, aangezien ik graag de folders doorkijk. hopelijk kunnen jullie kijken waar de oorzaak ligt.

met vr. groet, chantall beumer

Gewenste Oplossing:

graag zou ik net als voorheen, de folders wekelijks ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 17 juni 2022 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Beumer,

Uw mail hebben wij in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat de bezorging iets te wensen overlaat.

Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling genomen:

• De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
• Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.
• Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.

Wij danken u voor het doorgeven van de melding en we stellen alles in het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwalilteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM