Klacht: al van begin dit jaar geen folders meer gehad

gerard van hassel op 04 juli 2023 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geen folders meer gehad sinds 1 januari 2023

Gewenste Oplossing:

terug folders ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, Afdeling kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht gerard van hassel

7 maanden geleden - Mijn adres molenbeekstraat 14 4703bg roosendaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 juli 2023 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, beste Gerard

We hebben de melding die u via de site heeft doorgegeven in behandeling genomen. We zullen de bezorger erop aanspreken.

We hopen dat hiermee het probleem spoedig verholpen zal zijn.

Met een vriendelijke groet
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door gerard van hassel