Klacht: Al maanden geen reclamefolders ontvangen

B S op 13 april 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 13 april 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Steenbakkers, Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld. Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen. Totdat de bezorging op uw adres...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 13 april 2022

Een klant van Spotta heeft herhaaldelijk gemeld dat er al maanden geen reclamefolders worden ontvangen op het adres van het appartementscomplex Cronenborg in Boxtel. Ondanks beloftes van het bedrijf om het probleem op te lossen, is er nog steeds geen verbetering opgetreden. De klant verzoekt om een snelle oplossing.

Mijn Klacht:

Ik geef dit iedere week,en al maandenlang door dat we geen reclamefolders onyvangen
Word steeds beloofd dat het opgelost word,
maar gebeurt gewoonweg niet
Graag ZSM oplossen
Appartementscomplex Cronenborg
Huisnr 29 t/m 47
Zusterspad Boxtel
5281WL

Gewenste Oplossing:

Heel simpel
Dat de folders WEER bezorgd worden
De adverteerders betalen hiervoor maar betalen voor nop omdat er NIETS word bezorgd

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Beste heer Steenbakkers, Graag ontvangen wij uw huisnummer zodat wij de melding in behandeling kunnen nemen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht B S

4 jaren geleden - Zusterspad 29 t/m 47 5281WL Boxtel

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Beste heer Steenbakkers, Wij ontvangen graag alleen uw huisnummer. Wij nemen heel de straat mee in de melding. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht B S

4 jaren geleden - Huisnummer 43

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 april 2022 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Steenbakkers,

Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld.

Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen.

Totdat de bezorging op uw adres is hersteld, wijzen wij u graag op een alternatief genaamd Folderkiezer (www.folderkiezer.nl).

Op deze website kunt een gepersonaliseerd folderpakket samenstellen dat kosteloos door PostNL bij u bezorgd zal worden.

Uw vragen hierover, beantwoorden wij graag.

Tot slot vertrouwen wij erop u hiermee, vooralsnog, voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwwaliteitsbeheer

B S

Heeft op 06 mei 2022 om 01:00 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Spotta doet het overkomen of het opgelost is.
maar dat is het zeer zeker niet
Je word gewoon voor de gek gehouden,en klacht.nl trapt daarin

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM