Klacht: Al maanden geen folders

CWvandijk op 09 augustus 2023 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De hele straat krijgt geen folders meer sinds de invoering van de JA sticker al 2 keer melding van gemaakt met spotta elke keer een standaard antwoord en geen oplossing.met vriendelijke groeten CW van dijk Hans van der hoeven straat katwijk aan zee

Gewenste Oplossing:

Dat ik de folders weer in de bus krijgt

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht CWvandijk

8 maanden geleden - Adres is Hans van der hoeven straat katwijk aan 2225px

Reactie van de melder van de klacht CWvandijk

8 maanden geleden - Hans van der hoeven straat katwijk aan zee 2225px

Bericht van Spotta

8 maanden geleden - Graag ontvangen wij ook uw huisnummer zodat wij de melding in behandeling kunnen nemen.

Reactie van de melder van de klacht CWvandijk

8 maanden geleden - Hans van der hoeven straat 152

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 augustus 2023 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw K. van dijk,

Wij hebben uw melding in behandeling genomen en doorgezet naar afdeling bezorgen.
U ontvang binnenkort en terugkoppeling van ons.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

CWvandijk

Heeft op 15 augustus 2023 om 15:38 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Die e-mail dat de bezorger de folders MOET bezorgen heb ik nu al drie keer gehad heb het idee dat er geen bezorger voorhanden is als dat zo is zeg dat dan gewoon.met vriendelijke groeten Kees van dijk

Alle klachten die gemeld zijn door CWvandijk