Klacht: Al 7 weken geen reclamefolders ontvangen.

Problemas op 07 juni 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 7 juni 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw van der Spek, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 7 juni 2022

Na zeven weken zonder ontvangst van reclamefolders in postcode 2552 WL, heeft de klager herhaaldelijk aangegeven geen folders te ontvangen via een panel. Ondanks deelname aan enquêtes, wordt de klager telkens geconfronteerd met een afgebroken enquête bij het aangeven van het probleem, wat leidt tot frustratie over het missen van aanbiedingen en de impact op winkeliers. Klager ervaart ook dat het indienen van een klacht rechtstreeks bij Spotta niet mogelijk is.

Mijn Klacht:

Al 7 weken wordt er geen folders bezorgd in postcode 2552 WL. Ik doe mee aan het panel of de folders ontvangen zijn en dus al die 7 weken nee geantwoord. Krijg hierna weer een enquete formulier en als ik nee invoer dan wordt de enquete afgebroken en gevraagd of ik volgende week weer mee wil doen. Er wordt dus niets aan gedaan.
Ik vind het voor de mensen die graag folders ontvangen – ook ik – heel vervelend want zo mis je de aanbiedingen. Dit geldt met name die geen computer hebben. Ook voor de winkeliers is het niet zo fijn want ik neem aan dat Spotta wel betaalt wordt voor het rondbrengen van deze folders.
Rechtstreeks bij Spotta een klacht indienen kan niet!!!

Gewenste Oplossing:

Als de folders - zoals Spotta belooft - de folders uiterlijk dinsdag van de nieuwe week in de bus bij mensen liggen!!!
Met het enquete formulier doens zij niets!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 juni 2022 om 13:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van der Spek,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.  

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwlaiteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM