Klacht: Al 3 jaar geen folders

Bassie de clown op 15 april 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 19 april 2022
Reactie van het bedrijf:

Beste mevrouw Bokhoven, Omdat deze melding al langere tijd speelt, hebben wij de bezorger gevraagd om bewijs aan te leveren van de bezorging in uw straat. Uit het bewijs blijkt dat er wel degelijk wordt bezorgd in uw straat. Uw...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 15 april 2022

Een consument klaagt dat er al drie jaar geen folders worden bezorgd, terwijl dit volgens de afspraak op zondag voor 20.00 uur zou moeten gebeuren. Daarnaast wordt aangegeven dat de winkeliers, die voor deze service betalen, tot nu toe niet zijn gecompenseerd voor het gebrek aan levering. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Al 3 jaar geen folders terwijl ze op zondag voor 20.00 uur bezorgd dienen te zijn daar betalen de winkeliers tenslotte voor. En de winkeliers die door toedoen van spotta zijn tot op heden niet gecompenseerd.

Gewenste Oplossing:

Folderbezorging iedere zondag voor 20.00 uur.
Compensatie uitbetaling aan alle winkeliers voor uiterlijk 20 april 2022 12.00 uur.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 19 april 2022 om 12:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Bokhoven,

Omdat deze melding al langere tijd speelt, hebben wij de bezorger gevraagd om bewijs aan te leveren van de bezorging in uw straat. Uit het bewijs blijkt dat er wel degelijk wordt bezorgd in uw straat.

Uw melding nemen wij daarom niet in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bassie de clown

Heeft op 19 april 2022 om 12:55 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Altijd het zelfde.slappe smoesje tijdige bezorging is voor zondag 20.00.uur
En winkeliers.wachten al 3 jaar op compensatie.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM