Klacht: 9 weken geen folders in de bus!

morganaderest op 24 augustus 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 24 augustus 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Eijkelenkamp, Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld. Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen. Totdat de bezorging op uw adres...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 24 augustus 2022

Een klant van Spotta heeft 9 weken lang geen folders ontvangen, wat volgens hem ook voor de gehele straat geldt. Hij uit zijn frustratie over het gebrek aan communicatie en oplossingen van de bezorgdienst en benadrukt dat hij belangrijke lokale aanbiedingen mist. De klant is van plan om door te gaan met het indienen van klachten totdat er een werkelijke oplossing komt.

Mijn Klacht:

Al 9 weken zonder folders. En niet alleen ik. Heel de straat/wijk krijgt ze niet! Zijn er echt geen mensen die hier klagen? Dit is een groot landelijk probleem als ik alle meldingen hier zie! En NERGENS lees ik echte oplossingen.
Alleen verwijzingen naar de digitale manieren en dat doe ik ook deels maar niet alles staat daarop en lokale reclame loop ik nu al ruim 2 maanden mis!
Ik vind dit schandalig. En nog geen één reactie van de lokale bezorgdienst. Geen sorry, niks.
Dit is een asociale minachting van mensen. Die tegenwoordig soms MOETEN leven van de aanbiedingen.

Ik zal klachten blijven indienen tot dit echt is opgelost en niet botweg dom beantwoord hier.
En ik hoop dat ondernemers andere wegen zoeken om hun klanten te bereiken. Want Spotta doet NIETS.

Gewenste Oplossing:

Toekomstvisie. Dit kan en mag nooit meer gebeuren. Hak knopen door! Stop de bezorging volledig als je het niet kunt. Dat is armoede maar wel duidelijk.
Laat in ieder geval wat weten. Via mail aan de klagers maar ook huis-aan-huis waar het niet meer lukt. 1 A5je (of nog kleiner...) dat jullie er iets aan doen. Neem mensen serieus. Is dat teveel gevraagd?

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 24 augustus 2022 om 16:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Eijkelenkamp,

Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld.

Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen.

Totdat de bezorging op uw adres is hersteld, wijzen wij u graag op een alternatief genaamd Folderkiezer (www.folderkiezer.nl).

Op deze website kunt een gepersonaliseerd folderpakket samenstellen dat kosteloos door PostNL bij u bezorgd zal worden.

Uw vragen hierover, beantwoorden wij graag.

Tot slot vertrouwen wij erop u hiermee, vooralsnog, voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

morganaderest

Heeft op 24 augustus 2022 om 16:48 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Met de 'belofte' dat het weer eens is doorgegeven aan een manager kan ik even weinig. Geen concrete vooruitgang wat betreft de feitelijke bezorging. En iets persoonlijks hoor ik dus nog steeds niet.

'Folderkiezer' heb ik ook allang gezien maar biedt niet alle nodige folders waaronder een van mijn belangrijkste supermarkten: Lidl. Daarnaast ook geen Expert. En mis meer folders die ik wel wil zien.
Op zich aardige aanvulling maar niet voldoende.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM