Klacht: 6 / 7 weken geen folders bezorgd!

Makettle op 29 augustus 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 30 augustus 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Fontein-van Leeuwen, Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 29 augustus 2022

Er is gedurende zes tot zeven weken geen folderbezorging geweest in een specifiek gebied in Leeuwarden, wat de klager als schandalig ervaart. De klager wijst erop dat vooral ouderen hierdoor benadeeld worden, omdat zij niet op de hoogte zijn van aanbiedingen. Er wordt gesuggereerd dat de verdiensten van de bezorger teruggevorderd zouden moeten worden.

Mijn Klacht:

De hele zomer weken zijn er bij ons geen folders bezorgd. ik weet waarschijnlijk waar de bezorger woont, deze is, behalve afgelopen week steeds thuis geweest!
Het gaat hierom de Dulf en het Dulfplein, postcode 8918ER……EA in Leeuwarden, en verder. 250 tot 300 adressen waaronder 3 appartementencomplexen.
Schandalig…. Ik vind dat deze manier van geld verdienen bestraft moet worden. Wonen veel ouderen die door anderen hun boodschappen laten doen, zij weten op deze manier niet wat er in de reclame is. Kunnen die verdiensten niet terug gevorderd worden??

Gewenste Oplossing:

Spotta doet er toch niets aan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 30 augustus 2022 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Fontein-van Leeuwen,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.  

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM