Klacht: 2keer de zelfde folders

El schipper op 06 september 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 8 september 2022
Reactie van het bedrijf:

Beste heer/mevrouw Schipper, Bedankt voor uw terugkoppeling. We hebben de melding doorgezet naar de afdeling bezorgen. Zij gaan uw melding bespreken met de bezorger zelf. Excuses voor het ongemak en een fijne dag! Met vriendelijk groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 6 september 2022

Een klant heeft gemeld dat hij sinds enkele weken dubbele folders ontvangt van twee verschillende bezorgers in zijn wijk. Hij heeft contact gehad met een van de bezorgers en besloot de situatie te melden aan Spotta. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik krijg sins een paar weken door 2 verschillende personen folders en niet een pak maar wel 4 heb vanmiddag de persoon gesproken die zegt deze wijk tehebben en gevraagd of ik dit bij jullie wilden melden bvb dank El schipper gaat om de Amstelstraat nummer 1 tot en met 3 in Beverwijk

Gewenste Oplossing:

Een pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw melding waarin u aangeeft meerdere folderpakketten te hebben ontvangen. Vanzelfsprekend is dit niet de bedoeling. Wij lossen dit probleem daarom graag voor u op. Op elk folderpakket dat wij verspreiden staat in het plastic een code afgedrukt. Met deze code kunnen wij achterhalen welke bezorger deze folderpakketten verspreidt. Graag ontvangen wij van u deze code, zodoende kunnen wij de juiste bezorger(s) attenderen op de dubbele bezorging. Waar vindt u de code? De code begint met één of twee nullen, met daaropvolgend zes getallen. De code is afgedrukt in dunne grijze inkt en heeft een omvang van ongeveer één bij drie centimeter (klein dus). De code is te vinden aan de platte zijde van het pakket waar het plastic is dicht geseald. De code is het meest zichtbaar wanneer u het plastic van de folders afhaalt, om het vervolgens tegen een lichte achtergrond aan te houden. Wij zien de codes graag tegemoet zodat wij ervoor kunnen zorgen dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht El schipper

4 jaren geleden - Hierbij stuur ik jullie de code 00194605. Met dank El schipper

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 september 2022 om 13:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Schipper,

Bedankt voor uw terugkoppeling.
We hebben de melding doorgezet naar de afdeling bezorgen.
Zij gaan uw melding bespreken met de bezorger zelf.

Excuses voor het ongemak en een fijne dag!

Met vriendelijk groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM