Klacht: 10 weken geen folders in de bus!

morganaderest op 31 augustus 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Spotta has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 31 augustus 2022
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Eijkelenkamp, Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld. Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen. Totdat de bezorging op uw adres...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 31 augustus 2022

Na tien weken zonder folderbezorging heeft de klager zijn frustratie geuit over Spotta, die geen nieuwe bezorger heeft kunnen vinden. Hij wijst op het verlies van waardevolle aanbiedingen voor consumenten en vraagt zich af waarom er geen excuses of communicatie van Spotta is geweest over deze situatie. De klager stelt voor om naastliggende wijkbezorgers in te schakelen om het probleem op te lossen.

Mijn Klacht:

Terwijl de scholen hier al weer 2 weken open zijn, alle reguliere vakanties afgelopen zijn, is het Spotta nog steeds niet gelukt een (nieuwe) bezorger te vinden die eindelijk weer eens de gedrukte folders kan bezorgen? Hoeveel geïnvesteerd oud papier van Lidl, Dirk, Expert, Kruidvat, Gamma, Praxis, HollandBarrett, Aldi en al die andere adverterende ondernemers is inmiddels in de blauwe kliko beland? En hoeveel goede aanbiedingen zijn mensen na 10 weken misgelopen in een tijd dat elke euro goud waard is in deze crisistijd? Ik vind dit asociaal en absoluut onaanvaardbaar.

Laat eventuele naastliggende wijkbezorgers samen dit deel (3328JG) bezorgen. Waarom kan dit niet?
En waarom in al die 10 weken tijd niet één bericht van excuus van de lokale Spotta?
Of is het net als in de politiek: Veel beloven, weinig tot niets doen. Maar wel zelf de zakken blijven vullen door al die zinloos betalende ondernemers. Droevig.

Gewenste Oplossing:

Slechts... Eindelijk weer wekelijks de papieren folders in de brievenbus. Punt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 31 augustus 2022 om 10:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Eijkelenkamp,

Vervelend om te vernemen dat de bezorging tot op heden nog niet is hersteld.

Wij hebben uw melding daarom speciaal onder de aandacht gebracht bij de manager van de afdeling bezorgen.

Totdat de bezorging op uw adres is hersteld, wijzen wij u graag op een alternatief genaamd Folderkiezer (www.folderkiezer.nl).

Op deze website kunt een gepersonaliseerd folderpakket samenstellen dat kosteloos door PostNL bij u bezorgd zal worden.

Uw vragen hierover, beantwoorden wij graag.

Tot slot vertrouwen wij erop u hiermee, vooralsnog, voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

morganaderest

Heeft op 31 augustus 2022 om 10:22 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is exact hetzelfde antwoord als mijn vorige klacht over '9 weken geen folders'?
Gevalletje 'copy-paste'? Zo komt Spotta van de klachten af en staat hun 'oplossingspercentage' bijna op 100%... Laat me niet lachen.
Spotta doet niets. Strijkt geld op van de diverse ondernemers maar betaalt steeds minder bezorgers dus vult de eigen zakken zolang het nog kan en de bezorging huis-aan-huis gaat stoppen. Minderwaardig en asociaal.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM