folders niet ontvangen , reeds 5 e keer klacht doorgegeven
Klacht van molenvliet op 24 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame
krijg regelmatig geen folderpakket in de bus Lees meer
Bij Spotta zijn 90 klachten ingediend op Klacht.nl. Daarvan zijn er 88 opgelost (97%). De gemiddelde beoordeling is 2.2/10. Dien een klacht in over Spotta.
Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Spotta in de categorie Reclame. Hieronder staat het aantal klachten en het oplospercentage... Lees meer >
Spotta is een bedrijf actief in de categorie Reclame. Op Klacht.nl zijn in totaal 15947 klachten gemeld over Spotta. In de afgelopen 12 maanden zijn er 88 nieuwe klachten binnengekomen, waarvan 87 zijn opgelost (99%). Spotta heeft een account op Klacht.nl en kan klachten inzien.
De meest voorkomende klachten over Spotta gaan over: folders, ontvangen, bezorging, spotta, reclame. Op basis van de 15947 ingediende klachten zien we een patroon in de soort problemen die consumenten ervaren. Spotta lost het merendeel van de klachten op, met een oplossingspercentage van 99%.
Stappenplan bij een klacht over Spotta:
1. Neem eerst contact op met Spotta — gebruik de klantenservice of het contactformulier op hun website. Bewaar altijd een referentienummer.
2. Documenteer alles — bewaar e-mails, screenshots, facturen en andere relevante documenten.
3. Stel een duidelijke deadline — geef het bedrijf een redelijke termijn (bijv. 14 dagen) om te reageren.
4. Dien een klacht in op Klacht.nl — beschrijf duidelijk wat er is gebeurd, wat u al heeft geprobeerd, en wat u verwacht als oplossing.
5. Escaleer indien nodig — als het bedrijf niet reageert, overweeg dan de Geschillencommissie, het Juridisch Loket (gratis advies), of de kantonrechter.
Tip: een gedetailleerde, feitelijke klacht met bewijs wordt sneller en beter opgelost dan een emotionele tekst.
In fysieke winkels heeft u geen wettelijk herroepingsrecht, maar veel winkels bieden wel een ruil- of retourbeleid. Bij defecte producten heeft u altijd recht op reparatie, vervanging of geld terug op basis van de wettelijke garantie.
Website: https:www.spotta.nl
Facebook: https:www.facebook.comSpotta.nl
Twitter/X: @https:twitter.comspotta
U kunt een klacht over Spotta indienen via Klacht.nl. Ga naar de klachtenpagina, beschrijf uw probleem en uw klacht wordt direct zichtbaar voor Spotta. Bezoek ook de website van Spotta op https:www.spotta.nl.
Op Klacht.nl zijn in totaal 15.947 klachten over Spotta ingediend, waarvan 88 in het afgelopen jaar. De meest voorkomende klachten gaan over Reclame, klachtmelden.
Spotta lost 100% van de klachten op via Klacht.nl. Dit is bovengemiddeld. In totaal zijn 15.946 van de 15.947 klachten opgelost.
De meest voorkomende klachten over Spotta gaan over Reclame, klachtmelden. In het afgelopen jaar zijn 88 klachten ingediend.
U kunt contact opnemen met Spotta via de website https:www.spotta.nl, via Facebook, via X (Twitter). U kunt ook een klacht indienen via Klacht.nl, waar Spotta actief klachten behandelt.
Als consument heeft u recht op een deugdelijk product of dienst. Reageert Spotta niet op uw klacht? Stuur een schriftelijke ingebrekestelling met een termijn van 14 dagen. U kunt ook een klacht indienen via Klacht.nl — openbare klachten krijgen vaak sneller een reactie.
Klacht van molenvliet op 24 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame
krijg regelmatig geen folderpakket in de bus Lees meer
Klacht van Tuinkabouter77 op 24 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame
Ik woon sinds februari in straat davis in zaandam maar wij krijgen geen folders van spotta dat vind ik erg jammer zou ze graag willen hebben hoop dat het snel gebeurt alvast bedankt Lees meer
Klacht van Lorraine20 op 23 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame
Goede dag, Ik heb helaas al 3/4 weken mijn folders niet grekegen. Als het niet langer is... Zo loop ik ook bijvoorbeeld aanbiedingen mis. Ik baal hier heel erg van. Ik ga er vanuit dat ik dat gewoon hoor binnen te... Lees meer
We hebben al zeker 5 weken geen reclame gehad mijn vrouw mist deze reclame ons adres is de Esschestraat in vught aan de overkant van de straat wordt hij wel bezorgd wel een beetje vreemd Lees meer
Klacht van bossie65 op 23 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame
Ik ontving altijd op zondag een verzameling reclamefolders in plastic. Sinds 2 weken ontvang ik ze niet meer, en dat vind ik toch wel heel erg jammer. Kan er voor gezorgd worden dat ik ze weer ontvang ? Alvast hartelijk... Lees meer
Klacht van [email protected] op 22 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame
al 3weken niets ontvangen Lees meer
Klacht van Helen Bakker op 20 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame
Geachte heer/mevrouw, Wij hebben al weken geen folders ontvangen. Wij wonen op Dikninge 3 in Amsterdam. Met vriendelijke groet, Helen Bakker Lees meer
Al twee maanden geen folders ontvangen, wij vinden dit erg vervelend. Wij hebben de bezorger er over aangesproken, maar zij verstaan geen nederlands of begrijpen het niet. Wij hebben al een paar keer een telefonische klacht ingediend maar dat helpt... Lees meer
Klacht van ingehofman op 20 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame
Reeds gemeld maar niet opgelost,inmiddels al weken geen spotta gesealde folders ontvangen Lees meer
4 weken geleden 1x niet gehad daarna weer 1x wel en nu weer 2x niet. Lees meer