Klacht: Betaal code reageert niet. Geld kwijt?

Dutch ICO op 22 april 2022 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu 2 maal een maandabonnement aangeschaft bij de Aldi en alber Heijn. Euro 10 is 1 maand premium. Echter na het invoeren van de code krijg ik de response dat de code niet geldig is. Spotify kan ik niet bereiken. Dus dan maar op deze manier.

Gewenste Oplossing:

Gewoon mijn premium geven waarvoor ik betaald heb. Ik ben van van Spotify maar dan wel netjes werken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dutch ICO