Klacht: 2 keer premium abonnement

Pineapple1248 op 02 juli 2018 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo meneermevrouw,

Laatst merkte ik dat ik twee keer hetzelfde bedrag afgeschreven krijg voor mijn premium abonnement op dezelfde dag. Dus twee keer 9,99. Dit suggereert dat ik twee keer een premium abonnement op 1 account heb zodat ik twee keer moet betalen. Ik zou u willen verzoeken om elders contact te hebben. Zodat u weet over welk account ik het heb. Ik hoop dat we dit op kunnen lossen.

Groeten van Marijn Slotboom

Gewenste Oplossing:

Als ik 1 van de twee abonnementen opgezegd kan krijgen en als ik van de afgelopen maanden deze bedragen die ik teveel heb betaald, terugbetaald kan krijgen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door