Klacht: Spotify Premium werkt niet meer

op 04 september 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Spotify Premium werkt niet meer!

– vrijdag 26 augustus storing aangemeld bij de service desk van KPN.
men zou een een nieuwe activatie code mailen die wij niet hebben ontvangen!
– maandag 29 augustus opnieuw contact gezocht met de service desk van KPN.
opnieuw een toezegging gekregen voor een activatie code, na ontvangst geïnstalleerd en Spotify Premium deed het gedurende een paar uur!!
– een klant tevredenheid onderzoek ontvangen van KPN!!!
dinsdag 30 augustus opnieuw contact gezocht met de service desk van KPN.
na enig aandringen van ondergetekende werd contact opgenomen met de tweede lijn van de KPN.
dinsdagmiddag werd ondergetekende teruggebeld door een medewerkster van de tweede lijn van KPN die mij de mededeling deed dat KPN niets kon betekent en dat er binnen twee werkdagen een medewerker van Spotify contact op zou nemen.
donderdagavond 1 september om 20.00 werd ik gebeld door Spotify medewerker, omdat ik niet thuis was en niet in de gelegenheid om een pc te bedienen werd de afspraak verzet naar zaterdagmorgen 10.00
zaterdag 3 september gewacht tot 15.00 op een telefoontje van Spotify!!
uiteindelijk wederom contact opgenomen met de service desk van KPN, men kon niets voor mij doen omdat de tweede lijn niet operationeel is in het weekend. Ik moet maandag terugbellen!!!!

bovenstaande melding heeft mijn tot nu toe, ongeveer vijf uren gekost!!!!
naast bovenstaande ergernis heb ik ook aangegeven dat wij in de afgelopen jaar meerdere malen hebben aangegeven dat de inlegnaam moet wijzigen om dat de naam is gekoppeld aaneen persoon die reeds vijf jaren terug is overleden.

Als met al een dieptreurige zaak dat KPN, de provider waar wij een contract mee hebben op deze manier met ons omgaat.

dhr J. de Vries / mw LPAM Kalis
Hoofdstraat 135 E
3971 KH Driebergen

0612163895

als Spotify Premium weer werkt en KPN met mij een regeling treft over de geleden schade.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jaapdv
x