Klacht: Spotify

op 23 november 2017 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee dagen geleden een Spotify prepaidkaart gekocht.
Code van de kaart deed het niet.
Direct dezelfde avond een e-mail verstuurd, maar krijg tot op het heden geen reactie terug.
Zelfs een nummer van Beltegoed.nl proberen te bellen, maar lost niks op.

Gewenste Oplossing:

Bij een vergoeding van een nieuwe Spotify prepaidkaart.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beltegoed.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beltegoed.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door glenn.24111997