Klacht: sportschoen Adidas te gladde zool.

op 26 juni 2017 over Adidas in de categorie Sportmerken

Ik heb een paar Adidas sportschoenen gekocht bij van Haren in Diemen.
De schoenen zijn bijzonder ligt en zitten heerlijk door de luchtdoorlatende stof en de lichte zool van de schoen.
Echter ben ik nu twee x echt bijna in de spagaat gegaan nadat het had geregend en ik een gladde stenen vloer had betreden.
Mijn derde x heb ik mijn enkel ernstig verzwikt doordat de zool van de Adiadas sportschoen zoooo glad is dat er geen water kan wegvloeien op moment van aquaplanning tussen oppervlakte en onderkant zool.
Er zit te weinig profiel onder de zool waardoor dit dus mogelijk is.
Ik vind het erg jammer en erg gevaarlijk om deze schoenen weer aan te trekken.
Ik hoop dat u wat aan deze zolen gaat doen en er meer profiel onder aan te brengen.
Tevens hoop ik dat u mij kunt overtuigen dat Adidas ook goede zolen maakt en mij een nieuw paar lichte sportschoenen kunt schenken want durf deze helaas niet meer te dragen en heb hier toch mijn geld aan besteed.
Tevens draag ik mijn hele leven al Adidas van verschillende types van voetbal schoenen tot loopschoenen en dit is de eerste x dat ik echt ontevreden ben.

Ik zal weer tevreden zijn als er wat aan de profilering kan worden gedaan van de zolen.
U mij een paar goede nieuwe Adidas sportschoenen zou kunnen vergoeden want de andere durf ik niet meer aan.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank Habes