Klacht: C zwemmen

Saskia grollenan op 05 juli 2023 over Sportbedrijf Deventer in de categorie Sportclub/-school

Goedenavond,

Ik wil een klacht indienen over het C diploma zwemmen.

Ik vind de groep veel te groot,(16 tot 18 !!leerlingen) de zwemleraar heeft geen aandacht voor bepaalde punten waar leerlingen moeite mee hebben.

Ik spreek over mijn eigen dochter, waarvan wij na de derde keer ( na zelf vragen) hoorden, dat ze de borstcrawl niet onder de knie had.

Hier is tot nog toe niks mee gebeurt, er is geen enkele vooruitgang en er wordt amper geleerd waar ze op moet letten. Dit heb ik langs de zijlijn zelf geconstateerd.

Ws omdat de groep gewoon veel en veel te groot is.

Kan best zijn dat er met assistentie gewerkt wordt, ik zie niet dat er extra geoefend wordt waar de aandachtspunten liggen.

Terwijl mijn dochter ontzettend gemotiveerd en serieus is.

Nu wordt er door jullie gezegd dat daar het bedrag niet naar is, omdat het bedrag niet hoog is, mag er klaarblijkelijk niet te veel van verwacht worden( letterlijk tegen
mij gezegd)dat is natuurlijk een flut argument, dan hoef je blijkbaar het C zwemmen niet goed te leren??!!

Ik wilde een positieve recensie op google zetten,want over A enB met juf Leonie waren wij heel tevreden. Super fijne juf, die aandacht schonk aan de punten die verbetering nodig hadden, zo konden we zelf ook nog bij oefenen. Wekelijks werkte zijn de zwemscore bij en ze mailde naar de ouders, heel prettig in de communicatie,
Wat met C zwemmen niet gebeurd, er is gewoon geen communicatie.

Nu totaal niet!!

Ook wordt de zwem score totaal niet bijgehouden.

Ja, van 1 keer nadat wij erom gevraagd hebben, daarna tot nog toe niet meer.

Zeer spijtig dat jullie zo met het C zwemmen omgaan, in plaatst van het juist te stimuleren.

Ik snap steeds meer, dat mensen op school voor Twello, Wilp of Raalte kiezen.

Hopelijk gaan jullie hier iets mee doen.

Groet Saskia Agelink

Groepen kleiner,
Meer aandacht voor de puntjes waar kinderen nog moeite mee hebben. , Dit ook oefenen, desnoods in het water
Zwemscore bijhouden
Communicatie naar ouders

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sportbedrijf Deventer

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sportbedrijf Deventer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saskia grollenan