Klacht: sportactie

op 28 september 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Bij AH was de AHsportactie op poten gezet. Wij, als SO Soest ( voetbalvereniging ) hebben ons ingezet om daar deel van uit te maken en ons aandeel te leveren. In de contacten bleek achteraf dat het gezegde van AH Soest ( ze verzinnen van alles en wij moeten het uitvoeren ) ook werd omgezet in weinig actief beleid.
Wij hebben de site van AH ingevuld ( wat een heel werk was ) én we hebben een activiteit in elkaar gedraaid die op zondagmorgen 24 september zou worden uitgevoerd. Zoals u kunt lezen in het mailverkeer heb ik ook actieve leden geactiveerd om ‘massa ‘te krijgen.
Steeds weer moest ik weer op zoek naar een reactie mbt de stand van zaken. Uiteindelijk ging het niet door maar daar kwam ik pas achter bij navraag.
Voor een bedrijf als AH vond ik de handelswijze weinig/niet professioneel en klantvriendelijk. – Wij- werden benaderd !! voor participatie, hebben meegewerkt en van de kant AH weinig tot niets.

Een afdoende antwoord, eigenlijk meer niet.

Wellicht is het mogelijk om ergens reclame te kunnen maken voor SO Soest

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leo Rauch