Klacht: spooknota s

op 20 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

ik ben via tel in december 2011 overgegaan naar simpel.ik werd eind januari 2012 al afgesloten.mijn moeder was overleden,dus ik moest bellen.zkh,begr ondernemer,fam enz enz.dus over belplatform.nu moest ik 50 euro vooruit betalen,kreeg rekening na verekening bleef er 30 euro openstaan.ik heb betaald,alleen zonder factuurnummer.wel op hun rekening.nu zeggen ze deze betaling word beschouwd als niet betaald,omdat u geen factuur erbij heb gezet,dus pech.dan ook schrijven ze.we konden geen iccasso uitvoeren,maar anderen allen wel.geld stond voldoende op.alleen nu 3x verhogingen.simpel is puur oplichterij.

ik eis van simpel 2500 schade vergoeding,zo staat ook in hun voorwaarden indien fout bij simpel ligt

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door talana