Klacht: Spontaan herstartende TV ontvanger en hier op volgende slechte service.

op 17 mei 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Ik heb een TVontvanger (Entone Amulet Model: 515) van de Caiway die meerdere malen per dag, UIT ZICHZELF, herstart. Dit is zeer vervelend en irritant.
Wij hebben een melding gemaakt bij de Caiway die aangaven dat deze melding naar de tweede lijns zou gaan en het kastje twee dagen niet uit mocht, hierna zouden wij per mail op de hoogte gebracht worden. Zo gezegd zo gedaan.
Na een week, nog geen antwoord dus wij contact opgenomen. Na herhaaldelijk en langdurig in de wacht gezet te worden krijgen wij als antwoord dat de resultaten al bekend zijn en de lijn perfect werkt. Heel fascinerend allemaal maar laat nou net de klacht niet gaan om de verbinding maar het kastje! Ik geef nogmaals bij de heer aan de telefoon aan dat het probleem met het kastje is, de verbinding werkt namelijk prima. Hier op kreeg ik als antwoord dat wij geen ander kastje krijgen en als wij een nieuwe willen dat dat dan 180,- euro zou gaan kosten en wij geen nieuw kastje krijgen van Caiway en daarmee uit.
Ik vind dit, voor een dienst waar ik al jaren grof geld voor betaal, een zeer onprofessionele en asociale houding. Het komt bij mij als klant over als “zeur niet man”.

Een nieuw kastje (eventueel van een ander merk en op kosten van Caiway!) die WEL naar behoren functioneert en daarmee ook de dienst kan leveren waar ik voor betaal.
Tevens een excuses voor de belabberde manier waarop wordt gereageerd en afspraken (zoals "na twee dagen krijgt u per mail een uitslag van het onderzoek" waar wij niets meer van horen tot wij zelf contact opnemen). Het is tenslotte "afspraak is afspraak" en "doe wat jij zegt en zeg wat jij doet".

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

1 maand geleden - Geachte heer Dadema, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat de onderzoek erg lang duurt, echter is dit wel noodzakelijk. Mocht het namelijk niet in de ontvanger liggen dan is de kans groot dan een vervangende ontvanger niet de juiste oplossing is. We zullen er meer druk op zetten en zullen u hiervan op de hoogte houden. Daarna zullen we ook met u contact opnemen om dit netjes af te handelen en de compensatie te bespreken. Uiteraard betreuren we ook de uitspraken van de collega, dit is niet de juiste manier van klanten helpen. Excuses voor alle ongemak. Nogmaals we zullen hier druk op zetten en nemen contact me u op. Vertrouwende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Rias Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door D44N