Klacht: spoedprocedure die niet zo spoedig loopt

op 02 juli 2012 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ik heb mij in december al aangemeld bij Oxxio ging toen om een simpele overstap omdat ik een meningsverschil had met vorige energie leverancier.
Heb een hele tijd beleefd gewacht…te lang en dit heeft geleid tot afsluiting energie.
Vervolgens blijven wachten netjes en tijdelijk voor de kou op mijn caravan gewoond.
Er werd geld afgeschreven door Oxxio dus dacht nu zal het wel snel opgelost zijn en weer beleefd gewacht…een half jaar verder…niets.
Ben gaan bellen en dan krijg je te horen dat de netwerkbeheerder een storing had
gemeld en er dus niet geleverd kon worden….hierover nooit bericht van Oxxio gehad…maar kon opnieuw mijzelf aanmelden als klant in spoedprocedure..waarin je dus afziet van rechten om annuleren van contract, na 2 dagen een mail kon verwachten en een acceptmail met waarborgsom.
Na een week niets dus maar weer bellen….contract was niet goed want vorige contract was niet beeindigd…maaaaaar dit lostte ze meteen op door weer sppoedprocedure te starten…ik weer braaf gedaan.
Eindelijk de email ontvangen en de acceptemail en deze per direct voldaan…nu weer halve week verder en niks…weer gebeld en krijg te horen mevrouw we kunnen de verwerking van betaling nog niet zien en kunnen niets voor u doen.
Voor de zekerheid gebeld met acceptmail om te vragen hoelang het duurt voordat men kan zien dat betaling is gedaan…antwoord…Direkt!
Waarom doet Oxxio dan zolang over het verwerken.
Inmiddels ben ik geen steek verder..zit al half jaar zonder energie en kan nu ook niet naar andere energie leverancier omdat ik heb afgezien van mijn rechten tijdens de zo mooi klinkende beloftes dat het met spoed geregeld zou zijn.
Ik zou worden terug gebeld maar word niet terug gebeld en krijg steeds weer andere smoesjes van de klanten service.

Dat ik weer energie geleverd krijg, want een half jaar is gewoon schandalig, zo kan je niet met klanten omgaan.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 10 juli 2012 om 12:48 geantwoord

De klant per mail het volgende bevestigd:

De eerdere aanmelding bij Oxxio kon niet worden doorgevoerd omdat er een conflict bestond tussen de klant en haar netbeheerder;
De nieuwe aanmelding is met spoed doorgevoerd en Oxxio levert reeds per 9 juli 2012.

We hebben de klant de contactgegevens van haar netbeheerder toegestuurd voor de heraansluiting.

Michaël
Oxxio Nederland bv.

Alle klachten die gemeld zijn door Insjaantjuh