Klacht: Spoedbestelling mislukt door Selektvracht

op 02 juli 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had bij Bullby een spoedbestelling gedaan, in de verwachting dat deze door TNT zou worden geleverd. Op het moment van levering door TNT was ik wel thuis, dus toen ik op zaterdagochtend om 10:00 een briefje van Selektvracht in mijn brievenbus vond was ik zeer verbaasd.

Navraag leerde mij dat Selektvracht juist op zaterdag ochtend (is dat niet het moment waarop je eens rustig aan kan doen als gezin ?) vanaf 09:00 al langs de deuren gaat om pakketten af te leveren.

Er wordt nu verwezen naar www.selektvracht/infocode , maar ik begrijp al dat die site helemaal niet aktief is. Een track en trace code is ook niet beschikbaar, en de klantenservice is ook niet te bereiken. Maandag is voor Selektvracht blijkbaar geen werkdag. (zou wat worden zeg ….)

Ik wil dus proberen mijn pakket te onderscheppen bij Selektvracht, of regelen dat ik dit via een depot kan afhalen. Dat is altijd nog sneller dan voor de zoveelste keer op hun gaan wachten.

Het feit dat ze trouwens niet echt voor een tweede keer aan je deur komen, komt door de slechte behandeling van het personeel.
Dat wordt slechts betaald om eenmalig aan je deur te komen. Overige keren komen blijkbaar voor eigen rekening van de bezorgers.

Er is trouwens ook geen enkele moeite ondernomen om mijn pakket op een ander adres af te geven of in de schuur neer te zetten met een briefje in de brievenbus (mag best hoor).

Een goed werkende site zodat ik kan regelen dat ik mijn pakket zelf kan ophalen bij Selektvracht. En een goed bereikbare klantenservice, ook op dagen dat Selektvracht niet bezorgt.
En meer mogelijkheden voor de bezorgers om een pakket bij de geadresseerde achter te laten.

Maar vooral (gemeen, ik weet het), geen gebruik maken van Selektvracht als post/pakketten bezorgdienst.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 juli 2012 om 16:05 geantwoord

De klacht is in behandeling genomen. Helaas hebben wij de klant moeten doorverwijzen naar de venzender.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mamamonique