Klacht: Spoed duurt lang!

op 12 juli 2012 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb telefonisch een contract met Oxxio afgesloten. Na verhuizing naar mijn 1e woning. Tijdens de opname werd gevraagd of ik af wilde zien van annulering en verteld dat het dan spoediger zou gaan. De vorige bewoner was afgesloten van stroom en gas. Dus ik denk OK! Nu zit ik al 15 dagen zonder stroom of gas maar moet wel huur betalen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil snel stroom, dit hoeft geen 15 dagen te duren ik heb nog steeds geen stroom. Ik moet klussen in de woning ik wil stroom ASAP!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 19 juli 2012 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben getracht telefonisch contact op te nemen met de klant. Helaas zonder succes. We informeren de klant per e-mail dat de levering is overgenomen.

De klant heeft zich op 6 juli 2012 middels een spoedprocedure bij Oxxio aangemeld. Dit heeft geresulteerd dat Oxxio op 16 juli 2012 de levering heeft overgenomen. De gehele aanmelding heeft 10 (kalender)dagen in beslag genomen.

Met vriendelijke groet,
Michaël
Oxxio Nederland bv

Alle klachten die gemeld zijn door UncleXNL