Klacht: split top matras

op 04 maart 2020 over Dekbed-discounter.nl in de categorie Beddengoed

De top matras is niet zoals het beschreven is. Het is niet 160200 bij 5 dik, of ik moet het helemaal uitrekken en de dikte ondersteunen. De afmeting is 152200 bij 2,5 cm. Toen ik mijn bestelling binnen kreeg, direct met het bedrijf gebeld dat ik niet tevreden ben. Als advies moet ik de topmatras 48 uur luchten, dan zou het de vorm krijgen. Niet dus. Vanaf vrijdag 28 februari tot nu gebeld en gemaild met het bedrijf voor een oplossing. Moest foto’s sturen en klacht vermelden. De topdek matras mag niet terug gestuurd worden. (staat op de beschrijving) Maar de matras (het mag geen naam hebben van een matras, het is gewoon een dunne matrasbeschermer, waar je ook nog geen topper hoeslaken omheen kan doen, omdat het geen enkele stevigheid heeft) is niet wat ik verwacht had. Ik vind dat de informatie misleiden is.

de hele zending terugsturen en mijn geld terug.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekbed-discounter.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekbed-discounter.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekbed-discounter.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekbed-discounter.nl

Heeft op 10 maart 2020 om 10:20 geantwoord

Beste Felicia,

Bedankt voor je beoordeling! Erg vervelend om te lezen dat de geleverde splittopmatras niet in de juiste afmeting bij jou was afgeleverd.

Ik heb de bestelling er direct bij gepakt en zie dat wij het product inmiddels retour ontvangen hebben en het bedrag zal binnen 30 dagen op je creditcard verschijnen.

Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Fijne dag!

Dekbed Discounter.

Alle klachten die gemeld zijn door hermesblue