Klacht: Spiegelkastjes Hemned

op 23 december 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik kocht ca 3,5 jaar geleden 4 van deze spiegelkastjes voor mijn villa in Curacao. Prachtig om te zien, functioneel en praktisch. Het blijkt dat deze kastjes ondeugdelijk zijn gemaakt. In de rste plaats zijn ze nogal elastisch. Het kost kunst en vliegwerk om ze min of meer recht te trekken zodat de spiegel en de wandjes een beetje recht blijven. Een jaar na ingebruikname bleek het onderste plankje te gaan opbollen bij alle 4. Ik heb toen wat geschuurd en verf geselecteerd en ze aardig bijgewerkt. Daarna begon de constante restauratie. En nu bij mijn laatste bezoek blijkt er geen houden meer aan. Vooral overal aan de onderzijden bolt het materiaal op en last de verf los. Ze moeten helaas allemaal vervangen worden. Conclusie; het gebruikte mdf is niet geschikt voor badkamermeubels. Ik vind dat heel jammer en ook dat Ikea zulk laagwaardig spul laat maken. Het wordt een heel gedoe, nieuwe watervaste kastjes kopen, dure verscheping en weer alles aanpassen.
Vr gr Jan Wanrooij

Wanneer in de villa alles weer 100% in orde is.
Ik heb nog geen fotos gemaakt, maar dat kan ik door de beheerster laten doen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door janwan