Klacht: spelpunt bingo

op 12 juli 2012 over Spelpunt Bingo in de categorie Internet Games

als ik naar de site van 5 euro gaat alles goed,maar dan koop ik mij kaarten zijn ze gewoon open,dus niet grijs zoals dat moet zijn.kunnen jullie mij zeggen hoe dat komt??ik heb java op nieuw geinstaleerd hielp ook niet.dat is niet leuk meer om te spelen,want dan moet gauw zoeken waar alles staat om misschien nog een prijsje te halen.ik heb wel een keer gehad weg prijs.willen jullie mij vertellen wat ik er aan doen moet a.u.b want ik speel al van af 2006 bij jullie en de spellen zijn fantasties.maar nu niet meer help molly104 a.u.b want ik spel graag bingo op grijs.dank alvast

als ze maar helpen waarom de blanken kaartjes bij de 5 euro opgelost worden dat ik gewoon grijs kan spelen .dat geld ook voorde royaalbingo van 10 eurodan je wel

Bericht van Spelpunt Bingo

5 jaren geleden - Beste Speler, Het is inderdaad zo dat er een tijdje in de 5zakgeld kamers een grijs scherm verscheen zodat het makkelijk was om bij te benen bij het handmatig krassen. Dit stond aan ter test om te kijken hoe spelers het ondervonden. Veel spelers vonden het niet prettig omdat het de spanning weg neemt van het spel,omdat je door het scherm wat grijs wordt minder goed hoeft op te letten. Dit staat dus al meerdere weken uit. We raden je aan om RoyalBingo te gaan spelen als je dit een fijne manier vond van spelen. Wellicht dat het grijze scherm ooit als speloptie terug komt. Indien je toch nog meer vragen hebt hierover dan kun je ons bereiken op 070-4272970. Met vriendelijke groeten, Het Spelpunt Team

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spelpunt Bingo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spelpunt Bingo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spelpunt Bingo

Heeft op 16 juli 2012 om 14:53 geantwoord

De speler is geinformeerd.Indien hij/zij nog vragen heeft dan horen we het graag.

Alle klachten die gemeld zijn door molly104