Klacht: spel betaling

op 18 april 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

ik heb betaalt voor goudstaven maar heb ze niet ontvangen

als ik de goudstaven krijg alfha betty saga

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Adyen

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Kerkhof, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen. Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Ik hoor het graag als er meer vragen zijn. Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 25 juli 2017 om 01:15 geantwoord

Klant de mogelijkheid geboden te onderzoeken bij wie de bestelling geplaatst is. De betaling gaat alleen via Adyen, waarbij Adyen geen inzicht heeft in de goederen die de klant bij de merchant besteld heeft. Voor vragen over de status van de goederen moet de klant altijd bij de merchant zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door caaija