Klacht: Teveel klachten

op 03 oktober 2018 over Sparta in de categorie Fietsmerken

Wij hebben 2 Sparta E fietsen die zijn nu 5 jaar oud en in totaal 3500 km mee gereden. We hadden een extra garantie afgesloten voor 5 jaar bij Sparta en voor diefstal bij Enra. In de loop der tijd zijn al vervangen een motor in het voorwiel, beide fietsen nieuwe achterbanden, de draden kwamen uit de zijwang, beide een nieuwe accu en een nieuwe ketting.
De problemen deden zich ongelukkiger wijs voor in onze vakantie,s dus niet erg prettig.
Nu is voor de 3e keer de accu van de fiets van mijn vrouw weer stuk, deze accu is 10 maanden oud en heeft een paar honderd km gereden.
We hebben de fietsen gekocht bij Vriend in Heerhugowaard en die vertelde ons dat we een nieuwe accu moesten kopen voor een bedrag van 760,00 euro. Wij hebben geleclameerd bij Sparta en nu moeten wij evengoed nog 175,00 euro bijbetalen voor een accu van 10 maanden oud. Wij vinden dat nog een behoorlijk bedrag vooral als je ziet hoeveel ellende wij hebben gehad met deze fietsen

Als Sparta gewoon een nieuwe accu levert,

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sparta

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sparta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door parink