Klacht: e-bike sparta

op 30 augustus 2012 over Sparta in de categorie Fietsmerken

Beste,

Betreft een sparta E-bike met framenr. sp9006836 met Xtra garantie tot 12dec 2013.

De fiets is binnengemoeten omdat de fiets niets meer meehelpte.
Het verdict was toen dat er een nieuwe batterij in moet daar deze defect zou zijn.

We hebben een paar weken moeten wachten en toen we achter de fiets moesten was de fietscomputer vervangen.
De batterij zou ook vervangen zijn.

Nu blijkt dat de fiets amper 55 km kan rijden op de lichtste stand 1. Dit is uitzonderlijk achteruit gegaan daar dat voordien wel 85 km was op stand 1.
Op stand 3 kan je er maar 20 km met rijden sinds de fiets binnen geweest is.

Nu heb ik er op aangedrongen om een diagnoseformulier uitgeprint te krijgen, maar de printer deed het niet.

Heb gezien dat er bij de info van het batterijpakket nog steeds 2008 als datum staat wat mij ook toch wat vragen opwekt ???
Zeker gezien het niet onze eerste e-bike is en we bij een vorige fiets ook eens een andere batterij hebben moeten laten steken en er daarna een nieuwe datum bij het onderwerp batterijpakket komt.

Kan u ons verder helpen of zeggen wat het beste hiermee te doen.

Ik zou graag het vertrouwen van de sparta e-bike behouden, daar er door onze reclame al meerdere mensen overgestapt zijn op een sparta.

Mvg

Fiets moet in orde gemaakt worden. Met een goed batterij pakket. Zijn tenslotte fietsen van meer dan 2000euro en er is een xtra garantie van 150euro op afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door sparta984