Klacht: Barstje in frame

op 04 oktober 2018 over Sparta in de categorie Fietsmerken

Beste; Op 20032007 hebben wij bij Mega cycle in Deerlijk een EBike gekocht; waar wij meestal aan zee tijdens de zomermaanden hebben gereden.Eind Augustus 2014 zijn wij voorgoed naar huis gekomen en werd er niet veel meer mee gereden; hij heeft amper 1978km. Hij is nog zo goed als nieuw en de batterij is nog nooit volledig plat geweest. Door mijn ouderdom (86jaar) is het te gevaarlijk. Nu wil ik hem verkopen; maar de koper heeft een licht scheurtje bemerkt in de kader boven het voorwiel.Ik ben hem gaan aanbieden bij de verkoper maar er kan niets voor gedaan worden. Nu is mijn vraag: akkoord die fiets is 11 jaar oud maar dat licht scheurtje kan daar zo niet in komen want wij reden altijd op veilige fietspaden en wij denken dat daar een licht scheurtje in was bij de aankoop. Graag zouden wij een antwoord willen want bij de fietshandelaar worden wij niet verhoord. Vroeger in de jaren 1960 hebben wij zelf nog Sparta bromfietsen verkocht en waren altijd uiterst tevreden. Nu zou ik graag eens antwoord krijgen. Mijn mail-adres: christiane.claerhout@skynet.be; Groeten;

Moest dit kunnen hersteld worden, dan kan ik hem nog verkopen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sparta

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sparta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Faktuur van Mega-Cycle Deerlijk - Geen nummer